Thursday, August 12, 2010

RUS 101 Assignment, Project 3C :6 Ballon Black Bamboo Box

saya dikehendaki mereka dan menghasilkan satu bamboo black box yang dapat memuatkan 6 biji ballon(standard size punye)...untuk mengurankan beban saya menggunakan satay stick..



first2 skali saya membuat rangka tapaknya dahulu sblm mendirikannya..




saya menghasilkan at least 6 of this thing...like been shown at below

kemudian pasang tiang nye...


setelah membuat 2 tingkat black box saya dibalutkan dengan newspaper (yang diambil oleh kawan saya iaitu Amal,thanz Amal..



penutupnye...



tamat saya membuat kerja ini adalah pada pukul 2 pg...penat da masa untuk berehat...slmt malam...oyazuminasai (-.-)

keesokan harinye saya meneruskan perjuangan saya...saya start untukspray saya punye bamboo black box


hasilnye...





kerja saya diteruskan dalam pukul 9..pada pukul 8 lebih selesai saya buat ape yg patut saya meniup belon..naik bengkak mulut dibuatnye..sayang nye gambar tiada

akhir skali bamboo black box saya siap tadaaa...





















































No comments:

Post a Comment